Even wachten op Queup

Queup helpt bedrijven hun wachtrij leuker en waardevoller te maken. 

Veel bedrijven gebruiken een suf muziekje of irritante ringtone in hun wachtrij. Onderzoek toont aan dat meer dan 80% van de mensen zich hieraan stoort. Daarnaast is het ook gewoon zonde dat de tijd dat mensen wachten geen enkele toegevoegde waarde heeft. Queup wil dit probleem oplossen door bedrijven de mogelijkheid te geven om in hun wachtrij een korte (15 of 30 seconden) boodschap van een goed doel naar keuze af te spelen. Geen gebedel om geld, maar een mooie ‘awareness’ boodschap, vaak ingesproken door een bekende Nederlander. Bedrijven kunnen het geluidsfragment met de boodschap eenvoudig toevoegen aan hun wachtrijoplossing. 

Het kost ze dus nauwelijks moeite en het levert wel veel op:

  • bedrijven kunnen eenvoudig hun maatschappelijke betrokkenheid tonen,
  • goede doelen krijgen een mooi podium om hun boodschap te delen, en
  • mensen vinden het aantoonbaar veel leuker om dit soort boodschappen te horen.

Echt een WIN WIN WIN situatie dus.

Sem en Dennis hebben het idee voor Queup bedacht tijdens hun studie. Toen bleek dat het idee echt potentie had zijn zij op zoek gegaan naar een partij die ze verder kan helpen. Wij begeleiden Dennis en Sem de komende maanden bij het valideren en verder uitwerken van hun idee, met als doel dat het in 2023 uitgroeit tot een echt bedrijf.